Sunday, January 15, 2012

Guru PASTI Meninggal Dunia Dalam Kemalangan

Jenazah Allahyarhamah Cikgu Zainon binti Ma'as
Gelang Patah, 15 Januari - Enam orang guru PASTI Gelang Patah telah terlibat dalam kemalangan jalan raya sekitar petang tadi dalam perjalanan balik daripada program di Parit Raja.

Allahyarhamah Cikgu Zainon binti Ma'as, 44, guru PASTI Siswa 2, meninggal dunia di tempat kejadian. Seorang guru PASTI Siswa 3, Cikgu Siti Rauddah binti Ab. Rahman, 26, sedang dalam keadaan kritikal di Hospital Daerah Kluang, manakala Cikgu Besek Dillong binti Abd. Samad, 49, guru PASTI Siswa 2, patah tangan.

Turut terlibat dalam kemalangan tersebut adalah Cikgu Norhana binti Hassan, 39, Cikgu Siti Rafeah binti Haroon, 41, dan Cikgu Azrita binti Bakri, 42. Semua mangsa kemalangan, kecuali Cikgu Siti Rauddah binti Ab. Rahman, kini berada di Hospital Kulai. Jenazah Allahyarhamah Cikgu Zainon binti Ma'as akan disolatkan dan dikebumikan di 123B Felda Pasir Raja, Kulai, Johor pada jam 10.15 malam ini.

1 comments:

salam takziah buat semua mangsa.. disebalik semua ini, pasti ada hikmah yg Allah sediakan..pemergian k.zainun sekembalinya daripada perjuangan, semoga Allah redha dan tempatkn beliau bersama2 syuhada' dan solihin.. alfatihah.
(sebak mengenangkan k.zainun yang sentiasa ceria dan menyenangkan T__T)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More